lundgrenen.blogg.se

2017-07-13
11:47:38

Uppdatering

Har varit dåligt med uppdateringar på sista tiden men bokhögen med lästa böcker växer och väntar på att bli kommenterade. Ingen annan ursäkt än slöhet, jag är nog ingen bloggare egentligen. Förra veckan hade jag min "braiga" vecka så då passade jag på att umgås med både små och stora vänner. Staffan kom över med älsklingsbarnen och en husvagn. Blev en trevlig vistelse då både dom och jag fick ,lite egentid mellan varven, gjorde att jag kunde njuta i flera dagar. Vi passade också på att ordna lite grillfest med Staffan som grillmästare och Johanna som efterrättsproffs. Blev en fin fest med en bra musiktävling som Erik och Johanna fixade. Jag var uppe till två på natten och var ändå pigg dagen därpå. Tack alla som kom. I går fick jag min sjunde cellgiftsbehandling i denna omgång och hoppas nu att kommande läkarbesök i augusti ska ge besked som gör att jag kan vila ett tag. Kommande dagar blir som vanligt lite dryga så den planerade Gotlandsturen har vi ställt in. Får bli en annan gång. Då jag vet att kommande dagar kommer att bli sega planerar jag inget baluns på min födelsedag utan tar det lugnt med närmaste familjen.Återkommer snart med en radda bra och mindre bra böcker som ni kan läsa i sommar ( de bra alltså).
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: