lundgrenen.blogg.se

2017-01-26
10:57:05

Harlan Coben

Jag har läst många böcker av Harlan Coben och han är en sådan jag tar till när jag behöver något spännande, lättläst och totalt befriat från kravet på egna tankar och funderingar. Det är helt enkelt amerikansk deckare åt det lite tuffare hållet. De brukar alltid vara väldigt spännande och lite kluriga. Det går sällan att lista ut hur slutet ska bli. Den här gången hsr jag läst " Främlingen", en av hans senaste i raden och jag blev lite besviken. Som vanligt är det klurigt och svårlöst men jag tyckte också att det blev oengagerat och lite för "svårt", ibland ologiskt i onödan. Så visst om du har gott om tid och behöver förströs utan att behöva lägga för mycket energi på annat än att bara ta in så är Coben alltid ett alternativ men han har skrivit bättre så har du inte läst honom tidigare välj en av hans tidigare.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: